4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 100
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 116
:: بازدید سال : 1248
:: بازدید کلی : 26538

RSS

Powered By
loxblog.Com

4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:20 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورت جدایی از این تیم به کدام باشگاه سرشناس اروپایی خواهد رفت؟ بدون شک باشگاه های معدودی هستند که می تواند لیونل مسی را جذب کند چرا که رقم فروش او بسیار بالا است اما تیم های وجود دارند که می توانند مسی را با هر قیمتی که باشد جذب کنند. در گزارشی به 4 باشگاه که می تواند مسی را در صورت جدایی از بارسلونا جذب کنند خواهیم پرداخت.

بارسلونا امیدوار بود که در فصل جاری بتواند نتایج خوبی کسب کند و فصل کابوس وار قبل را به فراموشی بسپارد. آبی-اناری ها نتوانستند فصل قبل در هیچ جامی به قهرمانی برسند که این برای آنها ناکامی بزرگی به شمار می آید. سران این باشگاه فصل قبل دیگر حاضر نشدند با خراردو مارتینو آرژانتینی به کار ادامه دهند و او را از کار برکنار کردند تا با لوئیس انریکه به کار ادامه دهند.

این مربی جوان به خوبی با فضای حاکم در باشگاه بارسلونا آشنا بود چرا که او سال ها در این تیم بازی کرده بود و شناخت خوبی از رقابت های لیگا داشت. انریکه با نتایج خوبی که کسب کرد همه را امیدوار کرد اما دو شکست پیاپی باعث شد تا آبی-اناری ها هم در بحران فرو روند و صدر جدول رده بندی را از دست دهد. این روزها هر هوادار بارسلونا نگران نتایج بد تیم خود هستند اما آنچه آنها را بیش از هر چیزی ناراحت می کند سخنانی است که لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم بر زبان آورده است. مسی هر چند از تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا سخن به میان نیاورد اما سخنان در پرده او نشان داد که به احتمال زیاد او هم راه رونالدینیو و ساموئل اتوئو را در پیش خواهد گرفت.

مسی در اظهار نظری که چند روز پیش داشت تاکید کرد که دوست دارد در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند اما در فوتبال چیزی پیش بینی نمی شود و احتمال دارد که او از آبی-اناری ها جدا شود و به تیم دیگری برود. این اظهار نظر مسی نشان داد که او وفا دار کامل به بارسلونا نیست و رابطه عاشقانه او با این باشگاه اسپانیایی احتمال دارد که به هم ریزد.

 

بدون شک مسی اگر نگویم که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا است حداقل باید تاکید کنیم که یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه اسپانیایی است. او با بازی های بسیار خوبی که به نمایش گذاشت توانست زمینه را برای قهرمانی بارسلونا در جام های متعددی فراهم کند. این بازیکن آرژانتینی بارسلونا را قدرت نخست فوتبال اروپا و اسپانیا تبدیل کرد و بدون شک هر کسی در ایالت کاتالونیا این بازیکن را دوست دارد اما بسیار اتفاق افتاده است که یک بازیکن با وجود درخشش در یک تیم از ان جدا شده است و سر از تیم دیگری درآورده است.

الان که مسی بازیکن بارسلونا است و از این تیم جدا نشده است اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن آرژانتینی روزی ابی-اناری ها را ترک کند و به تیم دیگری برود. هر باشگاهی آرزوی آن را دارد که بتواند مسی را جذب کند چرا که این بازیکن آرژانتینی ثابت کرده که چه بازیکن توانایی است. باشگاه های وجود دارند که در انتظار چراغ سبز بارسلونا و لیونل مسی هستند اما نباید این را هم فراموش کرد که بارسلونا به راحتی این بازیکن آرژانتینی را از دست نخواهد داد. 250 میلیون یورو رقمی نیست که هر باشگاهی بتواند آن را پرداخت کند.

یورو اسپورت در گزارشی از چند باشگاه که می تواند لیونل مسی را در صورت جدایی از بارسلونا جذب کنند سخن به میان آورد که در گزارشی به انها می پردازیم:

1- پاری سن ژرمن

این باشگاه فرانسوی با مالکان متمول قطری که دارد حاضر است لیونل مسی را با هر قیمت که باشد جذب کند. جالب است که بدانیم پاری سن ژرمن ثروتمند ترین باشگاه جهان به شمار می آید. این تیم توانسته با دلارهای بی شماری که دارد بازیکنان شاخص زیادی جذب کند و به قدرت نخست فوتبال فرانسه تبدیل شود.

این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را مدنظر قرار داده است و تلاش می کند تا با جذب ستاره های سرشناس فوتبال جهان به این عنوان دست یابد. دیگر قهرمانی در لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن عادی شده است و این تیم به راحتی می تواند قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورد اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیازمند جذب ستاره های بزرگ است. لیونل مسی می تواند با توانایی بالایی که دارد زمینه را برای قهرمانی این تیم سرشناس فرانسوی فراهم کند.

پاری سن ژرمن پیش از این هم علاقه خود را برای جذب لیونل مسی نشان داده بود اما در آن وقت جدایی مسی از آبی-اناری ها تا حدودی غیرممکن بود اما الان با سخنانی که این بازیکن آرژانتینی بر زبان آورد این احتمال وجود دارد که مسی به این تیم بپیوندد. پاری سن ژرمن از معدود باشگاه های در جهان به شمار می آید که پول جذب مسی را می تواند پرداخت کند.

4 أندية قادرة على ضم ميسي.. فيبقى الخَيار فمن سيختار؟ - كرة القدم

2- منچستر سیتی

این باشگاه انگلیسی هم شرایط مشابه با پاری سن ژرمن را دارد چرا که ریاست سیتی را هم شیخ نشینان اماراتی برعهده دارند که نشان داده اند هر بازیکنی را که بخواهند جذب می کند. منچستر سیتی هم مانند پاری سن ژرمن یک شبه راه صد ساله را طی کرد و توانست از یک تیم عادی به قدرت نخست فوتبال انگلیس تبدیل شود.

این تیم با بازیکنانی زیادی که در اختیار داشت توانست در چهار سال اخیر دو بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست اورد اما سیتی همچنان تیمی بی هویت در لیگ قهرمانان اروپا است و نتوانست نتایج خوبی در این رقابت ها به دست آورد. سران این باشگاه علاقه زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند اما نه جذب بازیکن و نه آوردن مربی بزرگ نتوانسته به آنها کمک کند. لیونل مسی بهترین گزینه برای رسیدن آنها به این هدف است.

منصور بن زاید مالک متمول اماراتی این باشگاه سرمایه بسیار زیادی دارد. این مالک اماراتی نشان داده که هیچ ترسی از صرف هزینه های نجومی ندارد و هر بازیکنی را که دوست داشته باشد جذب می کند. احتمال پیوستن لیونل مسی به منچستر سیتی بسیار زیاد است چرا که گذشته از ثروت بسیار زیاد این باشگاه یک دوست صمیمی مسی هم در این تیم بازی می کند و او کسی جز سرخیو آگرو نیست. اگرو رابطه بسیار دوستانه ای با مسی دارد و می تواند زمینه را برای پیوستن این بازیکن آرژانتینی به منچستر سیتی فراهم کند.

3- چلسی

باشگاه دوم انگلیسی که می تواند لیونل مسی را جذب کند چلسی خواهد بود. ریاست این باشگاه انگلیسی را هم یک مالک متمول برعهده دارد اما این بار این مالک از کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس نیست بلکه یک تاجر ثروتمند روسی است که می تواند به راحتی پول خرید مسی را پرداخت کند.

در فصل جاری هم خبرهای درباره پیوستن لیونل مسی به چلسی به گوش رسیده است. بعضی می گویند مسی در چلسی نمی تواند موفق باشد چرا که تفکرات دفاعی مورینیو مانع از درخشش او می شود اما بعضی دیگر می گویند مورینیو می تواند زمینه را برای پیوستن مسی به چلسی فراهم کند چرا که او مربی نیست تا ستاره ها را خراب کند البته باید این را هم گفت که مورینیو زمانی که در رئال بود اصلا رابطه خوبی با مسی نداشت و این می تواند تا حدودی پیوستن مسی به این تیم انگلیسی را منتفی کند.

4- بايرن مونیخ

بایرن مونیخ شاید ایده ال ترین باشگاه برای این ستاره آرژانتینی باشد و این به خاطر حضور پپ گواردیولا در این تیم است؛ مربی که توانست بهترین کار را از مسی کشد و او را از بازیکنی معمولی به بهتربن بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کند. بدون شک این بازیکن آرژانتینی خود را بیش از همه به گواردیولا مدیون می داند و از او به عنوان پدر معنوی خود یاد می کند.

گواردیولا و مسی توانستند بارسلونا را به بهترین دوران تاریخ خود برسانند. گواردیولا بعد از چهار سال درخشان از جمع آبی آناری ها جدا شد و الان هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد اما مسی در بارسلونا باقی ماند و الان دیگر بعد از جدایی پپ دوران خوبی در آبی-اناری ها ندارد. بدون شک پیوند دوباره این دو نفر می تواند جذابیت تازه ای به فوتبال اروپا دهد. گواردیولا و مسی می تواند در بایرن مونیخ هم جام های زیادی به دست آورند. بایرن مونیخ تنها تیمی که مسی می تواند به راحتی در آن بازی کند چرا که مربی هدایت این تیم را برعهده دارد که مسی به خوبی او را می شناسد و مشکلی برای اجرای دستورات او در میدان ندارد.

سوالی وجود دارد و آن اینکه در صورت جدایی مسی از بارسلونا به کدام باشگاه خواهد رفت؟

به گزارش شفقنا ورزشی، آیا به دنبال کسب پول بیشتر است و یکی از دو تیم منچستر سیتی و یا پاری سن ژرمن را انتخاب خواهد کرد یا این که وارد چالشی جدیدی خواهد شد و به تیم ژوزه مورینیویی خواهد رفت که زمانی دشمن اصلی او بود؟ یا این که او هیچ کدام از این سه باشگاه را اتنخاب نخواهد کرد و به آغوش معلم و پدر روحی خود یعنی پپ گواردیولا برخواهد گشت تا با تیم آماده بایرن باردیگر به روزهای اوجش برگردد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: